יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

האח הגדול 3: ראיון עם ארז טל ואבי עזר


לקראת שיגעון האח הגדול 3 שמתחיל כבר ממש עוד מעט, חזרו צמד המנחים האהוב, ארז טל ואסי עזר, זה לזרועות זה והתאחדו לצילומי הפרומו. ארז מעיד על אסי שהוא התבגר, אסי מנפץ את המיתוס ומגלה שארז הוא הנלהב מבין שניהם, והם מבטיחים שלעומת כל השאר, יש משהו אחד שלא הולך להשתנות העונה בטוח.

>> להמשך הכתבה ב-MAKO

יום שני, 15 בנובמבר 2010

האח הגדול 3 פרק 1 צפייה ישירה


האח הגדול 3 פרק 1 לצפייה ישירה: הלינק יעלה ב-4 לדצמבר 2010 ברגע שהתכנית האח הגדול 3 תעלה לאיקרנים.

מתמודדי האח הגדול 3

המידע על מתמודדי האח הגדול 3 יעלה ב-4 לדצמבר 2010.

יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

האח הגדול 3 - פרטים ראשוניים וסודיים!

הבלוג של עומרי חיון מתרגש לחשוף פרטים ראשונים על ''האח הגדול 3" מי היו הדיירים? כמה כסף יקבל החרדי שיסכים להיות בבית? והאם הבריכה תחזור לבית? כל זאת ועוד בוידאו מיוחד שלי עומרי חיון - פרטים עסיסים על העונה השלישית של האח הגדול:
צפייה מהנה!

ארז ואסי מתכוננים לאח הגדול


כווצו את הנחיריים ותסניפו את תבשיל "האח הגדול", שעלה כבר על הפתילייה ויגיע למסכינו ב-4 בדצמבר.
עד שתחל ההמולה, צמד המנחים ארז טל ואסי עזר כבר צריכים להתחיל להתאמן בשנינויות ובקסם אישי. לאחר פגרה מייגעת של שמונה חודשים עלו השניים על חליפות והגיעו שוב לבית המפורסם בנווה אילן לטובת צילומי הפרומו לתוכנית.
ללא צעקות הקהל ברקע ועם בית האח שעדיין נמצא בשיפוצים, נראה שההתרגשות אצל השניים נשמרת לשידור עליית התוכנית בעוד שלושה שבועות, מה שמסביר קצת את השלווה הנעימה שפקדה את הסט בשעות הארוכות של הצילומים.
חשיפה ראשונית של המתמודדים של האח הגדול 3 לא נקבל בפרומו, אבל לעומת זאת צפויים כמה קידומים משעשעים של צמד המנחים בחסות הרבה צלילים ממוזיקת הרקע של התוכנית.

>>לכתבה המלאה באתר מאקו
 

ברוכים הבאים לבלוג האח הגדול 3

שלום לכם גולשים יקרים ומעריצי הסדרה האח הגדול 3. כמו שרובכם כבר יודעים הסדרה האח הגדול 3 תעלה בתאריך ה-4 לדצמבר (ואיך אפשר שלר לדעת עם כל הפרומואים שקשת משדרת מידי יום?). אתם בטח שואלים את עצמכם על מה אעדכן אתכם כאן בבלוג שלי - האח הגדול 3. אז ככה: בבלוג שלי האח הגדול 3 אעדכן אתכם בפרקים לצפייה ישירה (תמיד נשתדל להיות הראשונים באינטרנט), כתבות הכי חמות, ראיונות עם המתמודדים, סיכומים, ובקיצור כל מה שקשור בהאח הגדול 3.

צפו לעדכונים חמים ומעניינים, גלישה מהנה :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...